Gázolajos zöld rendszámos: Magyarországon a dízel-hibrid új Mercedes
A stuttgarti márka a konzervatív benzines hibrid mellé egy gázolajos hibridet is felvett E-osztályos kínálatába.
A stuttgarti márka a konzervatív benzines hibrid mellé egy gázolajos hibridet is felvett E-osztályos kínálatába.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik unják már a német szedánokat és a japán társaikkal sem igazán szimpatizálnak.
Miközben egyre többen fordulnak el a dízelektől, a bajorok készítettek egy elképesztően erős, de alig fogyasztó gázolajos kombit, amiben a sofőr és a komplett család is folyamatosan vigyorog. Kipróbáltuk a BMW M550d Touringot, aminek talán csak az árával van bajunk.
A négykarikás emblémás gyártó elkészítette középkategóriás szedánjának nyújtott tengelytávolságú változatát.
A stuttgarti márka a konzervatív benzines hibrid mellé egy gázolajos hibridet is felvett E-osztályos kínálatába.
Ennek a Mercedesnek a sofőrjét a jelek szerint nem igazán hatották meg az aszfalton lévő felfestések.
Az A6-os szedán változata igen szemrevalóra sikeredett, de praktikum terén verhetetlen a most leleplezett Avant változat.
Ez a vadonatúj sportos luxuslimuzin azoknak készült, akik szerint 612 lóerő egyszerűen túl kevés.
A CLS-ből készített puttonyos kivitel nem annyira a praktikumról, hanem sokkal inkább a sportos designról szól.
A csillagos márka kompakt autójába a magasabb kategóriás Mercikből ismerős fejlesztések érkeznek. High-tech és luxus a köbön.
A Mercedes legújabb kombija egyáltalán nem jön zavarba, ha elfogy alóla a kiváló minőségű aszfalt. Sőt, pontosan ilyen helyzetekben érzi igazán jól magát a légrugós, összkerékhajtású modell.
Az E350d típus öngyulladós motorján egy picit tovább reszelnek a stuttgarti fejlesztők.
A Mercedes új kabriója olyan, mint egy ötcsillagos szálloda négy keréken guruló napozóterasza. A legjobb vezetési és akusztikus élményre vágyóknak azonban mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe a hathengeres modellért.
Yasid Oozeear ezúttal a Mercedes E-osztályának modelljét "vette kezelésbe", és a látottak alapján elég jól sikerült.
Néhány nappal a bemutató előtt maguk a németek szivárogtattak ki néhány képet az új autóról.
Saját magának rúgott öngólt a német cég a legújabb E-osztály televíziós reklámjával.
Az E43 AMG 4Matic motorterében a biturbó V6-os motor dolgozik 401 lóerővel.
A csillagos márka felső-középkategóriás limuzinja magától kiáll a garázsból, lefékez, ha tolatás közben keresztirányú forgalmat érzékel, továbbá a sofőr segédlete nélkül is képes a párhuzamos parkolásra.
Az év elején hivatalosan is bemutatják az új E-osztályú Mercedest, amiről most megmutatták, mennyi munka van az autó mögött.
A januári világpremier előtt egy hónappal már most beülhettünk az új E-osztályba, hogy megismerkedjünk az utastér világújdonságnak számító részleteivel, valamint minimális betekintést kapjuk a tervezés kulisszatitkaiba. Bónuszként pedig még az is kiderült, hogyan kapcsolódik a Tejútrendszer az E-osztály hátsó lámpájához.